tirsdag den 29. november 2011

Living in a fantasy world!

Jeg har mine "moments" hvor jeg ligesom lukker mig ude fra den virkelige verden og så drømmer mig et helt andet sted hen! Til en verden som er mere spændende, action og eventyr vækkende, håbløs romantiskt og frem for alt "fantasy".. Den virkelige verden er bare så.. kedelig!
Nu sidder jeg her som snart 20 årige og skriver om hvordan jeg kan drømme mig væk til en anden verden - det er måske liidt grænseoverskridende men jeg tvivler på at jeg er den eneste som har det sådan ;-) .. Og jeg ville bestemt ikke have noget imod at leve i en verden som Twilight ;-) .. haha




I den virkelige verden.. En grå tirsdag kl. 16 - har jeg absolut ingen ting at tage mig til.. har lige set bjørnebrødre 1 og 2 og tude mig selv halvt ihjel til dem... øv, sikke en kedelig beskæftigelse..
Så jeg har været på biblioteket (Ja, er ved at blive sådan en bog freak som alle kender på biblioteket)
og jeg fandt nogle skønne ting! Den første bog er den officielle illustrererede guide om twilight sagaen
 - er dybt imponeret over at der er blevet skrevet en bog på 800 sider udelukkende om de forskellige rollers karaktere og liv før deres "forvandling til varmpyr" og derudover er der er også et interview med Stephenie Meyer som fortæller om hvordan hun kom på historien "twilight" - Det kan betale sig at skrive sine drømme ned ;-) ..

Den anden bog jeg har lånt er "The host"/"Vandrende sjæle" også skrevet af Stephenie Meyer (Ved den bliver filmmatiseret snart - så håber den er god! 



Og så har jeg også lånt en lille ting til som er lidt pinligt ;-) Et ekstra materiale til et blad der hedder "Olivia" som er beregnet til piger i alderen 13-14 år - haha (-; .. Men det ekstra materiale havde 50 sider som handlede udelukkende om Twilight sagaen. Skulle lige være sikker på at jeg ikke var gået glip af noget.
 - og det var jeg ikke..






Ingen kommentarer: