torsdag den 5. juli 2012

My little story from ocean shore.

Nogen gange ville jeg ønske at jeg kunne vise jer hvad jeg oplever eller føler - jeg føler ikke altid det er nok at skrive det. Desværre har jeg heller ikke evnen til at få folk til at føle hvad jeg føler eller at leve sig ind i hvad jeg skriver. Vil nok nærmere beskrive mig lidt som "en-klovn-der-skriver" (-;. Men jeg skal da nok give det et forsøg og prøve at forklarer mig ordentligt. Som mange af jer nok allerede ved er jeg ikke i snoqualmie lige pt. Jeg er i ocean shore som er en lille sommerby helt ude ved kysten. Her ejer familien det sødeste beachhause som sjovt nok har udsigt til havet. Vi ankom tirsdag aften og gjorde klar til onsdagen hvor vi skulle fejre endependence day (4th july) med BBQ og massere af fyrværkeri. Og for at det ikke skal være løgn, jeg har aldrig set noget så smukt og vildt. Forstil jer at sidde på en altan højt oppe med udsigt til solnedgangen på en totalt skyfri himmel med fyrværkeri som var det på Rådhuspladsen så langt som øjet rækker både til højre og venstre. Jeg prøvede ihærtigt at tage nogle gode billeder - men det er fandme umuligt når man ikke har sådan et fancy pisse dyrt kamera! I dag bestemte jeg mig for at tage musik i ørene og så gå ned til vandet. Jeg er så forelsket i den strand! Hvis nogen af jer nogensinde har været oppe omkring Skagen på en pænt stor strand hvor det er lovligt at køre med biler, så bare forstil jer den gange 10 - så har vi måske størrelsen på stranden her. Tror måske der kan køre 100 biler ved siden af hinanden uden at de når vandkanten (når tidevandet ikke er inde selvfølgelig). Jeg gik i dag med mine sko i hånden langs vandkandten i ja.. Små 3 timer, kunne slet ikke få nok! At gå der var fuldstændig ligesom er være med i en film. Stranden var så stor, vandet var lunt, jeg havde en hvid kjole ( lidt komisk) på, solbriller, sanddaler i hånden og musik i ørene der fik mig til at leve mig ind i min helt egen verden hvid jeg lukkede øjnene. På mit lille strand eventyr mødte jeg også verdens sødeste hund-e'ejer (; eller hans hund var simpelthen så sød, den løb med vindens hastighed langs vandet og jagtede alle fugle den så. Altså det var sådan at alle stoppede op og tog billeder af den fordi det så, så sødt og sjovt ud. Men grunden til at jeg kom i en (meget kort) snak med ejeren var at hans hund var ved at drukne mig med alt vand til plaskede op på mig (; han kom hurtigt hen og undskyldte på hans hunds vegne og tro mig, det gjorde ingen ting (; venner i skulle ha set ham - sådan en rigtig amerikansk gut med shorts, halv åben skjorte, solbriller, bare tær og så hans hundesnor i den ene hånd. Ja, den type man altid ser på film :D haha. Men han undskylder og jeg forklarer så på en pænt tumpet måde at det ingen ting gør hvorefter han så spørg hvor jeg er fra fordi han selvfølgelig godt kan høre at jeg ikke er amerikaner. Jeg forklare så at jeg er fra Danmarks og det var han meget fascineret af åbenbart så han spørg om det er et godt land og jeg svare bare hurtigt at der er fint og siger så tak og at han må have en forsat dejlig dag ( Jaaaa, jeg gik i panik på grund af mit lorte engelsk og så blev jeg genert!!!) nogen gange hader jeg bare mig selv...... Er sten sikker på at det ellers kunne ha endt som en ægte lovestory movie (; haha... Not! Når men venner, nu har jeg skrevet nok tror jeg - er ked af at jeg ikke kan smide nogle billeder ind men har kun iPaden med og den kan jeg ikke ligge mine billeder ind på. Så nu vil jeg nyde den sene eftermiddagen sol på terrassen med min gin og tonic og fifty shades bog. Kan i have en god dag (:

Ingen kommentarer: