mandag den 9. juli 2012

Mandag kan altså godt være god!

Efter en uge i Ocean Shore i deres beachause er det altså dejligt at være "hjemme" igen - er blevet ret glad for området her i snoqualmie. Så med to drenge der har været nogle rigtig gutterdrenge i dag, poolen, 30 grader, sol, en sød en at kigge på, shopping og sidst men ikke mindst at se at projekt "Tascha on the catwalk" køre rigtig godt - så er mandagen behøver sgu ikke at være så dårlig endda. Eller der var lige en dårlig ting... Robert Pattinson skal nu officielt giftes med "frk-hvor-er-hun-heldig!".. Livet er bare så død uretfærdigt en gang i mellem! ;-)
Det er utroligt at jeg på fredag faktisk allerede har været her i en måned! Tiden går alligevel ret stærkt. Og hvad der også er utroligt er at jeg er blevet en rigtig håbløs romantikker!? Hveem skulle ha' troet det om mig??? Ja det ved jeg virkelig ikke.. Men når jeg går i boghandlen er det altså ikke fantasy/mystery hylden der rocker mere.. nææ, det er romance! Det faktisk lidt noget lort fordi jeg går hen og bliver så skide deprimeret når jeg er færdig med bogen.. Hver gang sidder jeg bare, rigtig blåøjet - han må findes, han skal findes!! Men nej søde Tascha - der findes ingen fyre som dem i bøgerne.. Se! endnu en gang.. livet er uretfærdigt! ;-) Det altså ikke fordi jeg skal være negativ, jeg siger det bare!

Her til aften tog jeg Tordenstorm (det min bil som er blevet omdøbt igen igen - synes bare Tordenstorm er sejere...) og kørte ind til Issaquah's boghandler for at købe mig EN bog! Men... der skete jo så det som jeg burde ha' vidst (jeg lære det aldrig) jeg kom også til at kigge lidt ind i nogle andre butikker. Og EN bog blev til: 4 bøger, en Heidi Klum parfume, lidt make-up, badetøj og et sladerblad.. 100$ fyret af på under 45 min. når egentlig kun skulle ha' spenderet 15$ på en enkel bog..
Jeg skulle have en Christian Grey til at give mig en lærestreg, så kunne jeg måske lære det... haha, ej skal nok stoppe nu!

Fifty shades er bare fantastisk! Glæder mig til at læse Bared to you :-)

Jaa.. Hvorfor mon jeg købte det blad....



1 kommentar:

SimoneRich sagde ...

Rigtig sød blog du har dig, og glæder mig til at læse mere.. Er nu fast læser på Bloglovin' ;-)

Jeg er selv børnepasser/ung pige i huset, bare i Danmark, måske du vil følge mig også? :b

God sommer! <3
// hugs.