søndag den 15. juli 2012

1,2,3 og kom så igang tascha!

Jajajajajaja.... det der med at skulle til at løbe - hold kæft, det er jo så kedeligt! Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg hader det. Jeg vil langt hellere cykle, løbe på rulleskøjter, ride, stå på ski, whatever! Jeg vil bare gerne have alt andet end mine løbesko på. Men... i dag (efter en 4 timers skype samtale med min bedste veninde) valgte jeg at køre mig en tur og udforske omgivelserne ved bjergområdet. Så jeg kørte først til North bent og købte min daglige blueberry blast smoothie (MUMS!) og kørte så ellers bare der ud af.. (uden GPS! var lidt nervøs - men det hele endte godt, kan jeg fortælle jer, så bare roligt (-; ).
Jeg endte ved en lille naturpark hvor jeg blev advaret mod en masse ting pga. at bjørne og puma'er - haha, tror i Tascha hørte efter? næææ... haha. Men vil da gerne indrømme at det nok var min første gang hvor jeg ikke var helt tryk ved at gå en tur i skov, haha.

Men har fundet ud af, at jeg fremover vil dyrke lidt motion der i den skov faktisk. Fordi jeg fandt en PERFEKT sti hvor jeg rent faktisk har tænkt mig at løbe! (der er en masse "udfordringer" så det bliver lidt sjovere at løbe), Der er massere af små træstammer og bække man skal hoppe over, stien er meget snoet, bunden skifter lidt fra jord til sand, der er små bakker op og ned og.. ja.. helst ikke løbe på en bjørn eller puma, det tror jeg ikke er så godt... Der er mange små forhindringer der gør det lidt sjovere at løbe. Det bedste er at stien ender ude ved en kæmpe flod hvor jeg kan hoppe i vandet (hvis strømmen ikke er for stærk) og så er der bare i det hele taget virkelig smukt..


Når ja.. By the way, så har jeg også mødtes med en der hedder Dorthe fra Danmark - både i går og i dag. Hun er en gammel pædagog fra Holmegården (hvor jeg har boet). Det lidt morsomt at hun lige kom her til (for at besøge en veninde, der bor 3 min. fra mig af).

Men ellers går alt fint og jeg har haft huset for mig selv i weekenden igen - det er bare så rart med alene tid :-)





Her ender stien.

Sådan ser floden ud

Ingen kommentarer: