mandag den 16. juli 2012

Monday and a cute one.

Mandag.. er jo ikke den største fan men her ovre er de altså ikke så dårlige - måske fordi jeg kan lide mit arbejde.. Det har godt nok været en lang dag fordi jeg først har fået fri her kl. 21:00. (normalt har jeg fri 17:30 - men jeg lovede at babysitte lidt mere i dag og kan jo sagtens bruge lidt ekstra penge) Men når ens ekstra arbejde er at befinde sig ude ved floden og tage en aften dukkert, så skal jeg da ikke klage? ;-) .. Når ja og så har drengene også taekwondo camp i denne uge. Så har fri fra kl. 9-12:30 hver dag - herligt! Men nyder nu også at skulle tage dem til den camp hver dag, fordi ved i hvad? jeg er meget fascineret af deres deres 22 årige træner, han er utrolig.. dygtig ;-) De skal også til træning kl. 17 og 19 begge to, så har rig mulighed for at se en masse taekwondo moves i denne uge ;-) hehehe....

Vejret her ovre er jo også bare fantastisk og nyder det i fulde drag. I dag legede vi med sprinkleren ude i haven - og det var ret morsomt! Drengene var en fest at se på!






Owen der leger med sprinkleren.






Det her er taekwondo hvis nogen skulle være i tvivl.
Eller det første ligner meget dans slash taekwondo
 - men fra 1:50 min. af, der kommer det jeg ser nede i centeret hvor de træner.
Det ret sejt! :-)


4 kommentarer:

Cecilie Hansen sagde ...

Eeelsker din nye header, tror jeg ville stjæle lidt af din ide !! Hehe :p

Taazcha sagde ...

Ja, du har jo efterhånden taget alt hvad der er mit, så hvorfor ikke også mit header! ;-)

Cecilie Hansen sagde ...

Har taget din seng ?? Den ene seng fister!! Resten er mors(:

Taazcha sagde ...

og højtaler, sengetæppe og tøj!
- men jeg skal da have den halvdel med når jeg skal flytte!