lørdag den 21. juli 2012

Fredag, shopping og hygge

Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal skrive.......

Det har været en dejlig uge med massere af fritid fordi drengene har været på camp. Så næste uge bliver det 9 timers daglig arbejde igen - men bare rolig venner, det er min sidste uge hvor jeg skal udsættes for sådan et slid ;-) Fordi fra d. 1 aug. der tager de alle i sommerhus til den 21 aug. og så tager Andrea og Eric til Hawaii og fejre bryllups dag. Så alt i alt - har jeg fri d. 1,2,3 ... HELE AUGUST stortset ;-) nooot bad!
I dag er det fredag.. og jeg elsker fredag fordi det betyder weekend. Desværre er det også den dag jeg savner pigerne hjemme allermest. Jeg får altså aaaalt for meget søvn i weekenderne nu ;-) ..
Men det har faktisk været en virkelig hyggelig fredag. Jeg mødtes med Monica som bor 5 min. fra mig af. Vi kørte på en Mexiansk restaurent og spise hvorefter vi kørte til Snoqalmie river og gik en tur - der er bare så smukt :-). Og ellers kørte vi bare hjem og hang ud med mine værtsforældre - det var egentlig meningen at vi bare skulle ha' set en film men mine værtsforældre er ret sociale. Så det blev til en hygge'snakke aften i sofaen.

Se hvem der har overtaget min seng!

Nye shorts..

SE lige hvor god jeg er til at spare op! (har sparet op i 3 uger og har allerede hvad der svare til 2500 kr) 

Ingen kommentarer: