tirsdag den 24. juli 2012

Klap på skulderen!

Jeg lå lige og funderet over hvor mange gode ting jeg har gjort for mig selv her på det sidste. Er egentlig lidt imponeret (okay, okay - nogle er tingene har jeg været/er tvunget til men det andet lyder bedre!). 

1. Stoppet med at ryge.
2. Drikker ikke. (for en periode!)
3. Spiser meget sundere.
4. Er super aktiv.
5. Spare på pengene.

(6.) og så har jeg rent faktisk et arbejde! ;-) 


Altså hallo, det er mig, Tascha, vi snakker om! Doven drukmås der brugte alle sine penge på smøger, haha!
 - sooom jeg dog kan få det til at lyde. Men det er da noget af en bonus livsstil jeg er ved at lave mig. Nu må vi se om den livsstil også holder i kære lille Danmark. Siden jeg ankom har jeg jo egentlig bare været aktiv med at cykle og gå helt og ekstremt meget hver dag (husk: jeg bor i bjergene, så det går op og ned) Nu træner jeg også i YMCA som er et lokalt trænings center. Det er gratis for mig fordi familien er medlem af centeret. I går gik jeg lidt amok på en squat maskine som træner baglår og bagdel - og typisk Tascha, så er hun for doven til at strejke ud. Åh ja... min røv gør sgu ondt i dag og jeg mener, virkelig ondt! - hvad kan jeg så lærer af det... I dag var det egentlig meningen at jeg ville holde fridag men fik den idé at jeg jo også kunne svømme lidt! Så tog 30 baner i poolen mens drengene legede i vandet - 2 fluer med et smæk! 

og så får i som sædvanlig også lige nogle billeder af diverse ting jeg har "set" i løbet af ugen ;-)

Så sjovt har vi det når vi køre! :-)



Så meget snyder vi i bowling! Børne-bander og en hjernmetal ting som triller kuglen på rette vej...

Bowling :-)

Ret god udvej hvis ens hår er fuldstændig umuligt og ligner lort! 

Her har vi så Diesel som er blevet nyklippet (hahahahaha!) åårh lille pus, han har bare været så flov hele dagen og Marci væser af ham hver gang han kommer i nærheden og vil ligge tæt på hende :-( ..
(sikkert fordi hun synes han er grim nu! haha)
 lille skat dog!


OG så kan i også lige høre det nyeste "nye" hos mig inden for musikken ;-) haha.. Er blevet helt vild med Keith Urban (hans kone er Nicole kidmann) - han laver "modern country music" and I looove it! 


Keith Urban - Kiss a girl


Ingen kommentarer: