mandag den 2. juli 2012

Dagens fangst!

hæhæhæhæ, det var jo ikke lige meningen at det skulle gå, som det gik i dag! Jeg var fast besluttet på at finde mig en sparegris (jeg ikke kan åbne uden at jeg smadre den) - og altså... jeg siger det bare som det er.... Jeg kom IKKE hjem med nogen sparegris (jeg glemte det måske lidt..) men bare rolig venner, jeg kom ikke tomhændet hjem! Jeg ved ikke rigtig om det var held eller om det bare var skæbnes bestemt. Men efter jeg har vadet det hersens udendørs center rundt ser jeg en stooor indgang til en butik. Først tænker jeg, at det nok er en slags "bilka/Ikea ting" så gider egentlig ikke rigtig gå der hen - men gør det alligevel. Da jeg kommer ind af "døren" bliver jeg bare SÅ overvældet! Jeg tror aldrig at jeg har set så stor en butik før! Den har alt hvad hjertet begære! Vil nok kalde det en krydsning af: Ikea, Kvickly, Matas, Diechmann sko, Bog&Idé, Fona og h&m - jeg elsker det sted!! og jeg fandt kærligheden der inde! mine nye sko - jeg elsker dem. Jeg har ingen anelse om hvornår jeg kommer til at gå med dem men måtte bare eje dem! Og desuden så ved jeg de kommer med når jeg skal til LA på et tidspunkt ;-) ..

Desuden vil jeg også gerne lige fortælle at jeg har lært en vigtig lektie i dag! Jeg skal ALTID huske gps'en når jeg køre ud fra min hjemby! Det er jo fandme ikke til at finde rundt her i Washington! ;-)







Ingen kommentarer: