lørdag den 30. juni 2012

Shopping!

Sidden jeg ankom til Amerika har jeg shoppet lidt tøj heele tiden - og ved i hvad? Jeg eeeelsker det! Har faktisk stadig tøj som jeg ikke har taget prismærket ud af endnu. Tøj er bare så dejlig billigt her ovre og så er det er sgu svært at lade være! Forresten så har jeg også købt en hat i dag! Det har jeg aldrig prøvet før - det er helt nyt for mig ;-) .. efterhånden er det blevet til:

- 1 kjole
- 1 jakke
- 2 sko
- 2 skjorter
- 2 bluser
- 1 cardigan
- 1 bh
- 3 trusser
- 1 sports bh
- 1 natbukser
- 1 hat
- 1 gamacher
- bh/top

og har regnet ud at i alt er det blevet omkring 1100-1200 kr. - er det lige billigt eller hvad???
(bare jakken i sig selv ville ha kostet omkring 700 kr. hjemme i dk)
Det ikke svært at vende sig til de her priser ;-)


Lidt shopping ;-)















Ingen kommentarer: