torsdag den 28. juni 2012

ser frem til weekenden!

Som alle andre ser jeg frem til weekenden! Men jeg ser ekstra meget frem til den fordi jeg endelig får noget alene tid! Jeg har hele huset for mig selv hele weekenden! Andrea, Eric, Aidan og Owen tager til deres Beachhause fra i morgen (fredag) og skal være der frem til søndag i næste uge. De har selvfølgelig spurgt mig en million gange om jeg nu er helt sikker på at jeg ikke vil med i morgen. Men har takket pænt nej, glæder mig helt vildt til bare at kunne være mig selv. Men på tirsdag tager jeg ud til dem og er der frem til søndag. På onsdag er det den 4 Juli og det er en stor helligdag for USA som de fejre med fyrværkerrig, god mad, familie og venner - så det vil jeg gerne være med til ;-). Men udover at have huset for mig selv så skal jeg også se Seattle downtown lørdag sammen med en pige der hedder Monica - glæder mig så meget! Får jo også løn igen igen i morgen og har ikke brugt særlig mange af min sidste løn, så tascamor er for en gang skyld rig! Så det betyder shoooooopping! Den eneste grund til at jeg har penge er fordi jeg hverken ryger eller drikker mere - hold kæft hvor er jeg bare blevet sund! (udover at jeg lige i dag har levet som en ægte amerikaner! Pizza slice, cupcakes og grilled chesse sandwich - puuuuha! Men bare rolig venner, det var bare en lille smutter, i morgen står den på heatlhy food agian!) Jeg er forresten også blevet medlem af et fitness center her i områder, GRATIS! hvor lækkert er det ikke lige.. Ikke fordi jeg selv tror på at jeg kommer til at bruge det - men HVIS nu jeg skulle finde på at blive endnu mere aktiv og sund, så er muligheden der jo! og endnu en forresten.. jeg, Tascha Larsen var ude og løbe i går! og ved i hvad??? jeg kan sgu godt! Det der med at stoppe med at ryge har hjulpet helt vanvittigt meget på min puls. Er dybt imponeret over mig selv ;)

Når men nu da jeg alligevel er i gang med at fortælle jer om alt og ingen ting, så vil jeg også gerne lige sige at jeg savner jer der hjemme i DK.



Ny bluse

Ny sommerkjole

Nyt badetøj og en ny jakke





Ingen kommentarer: