mandag den 30. april 2012

Spansk besøg

Hvilken herlig dag, i dag - solen skinner og varmen er så småt på vej! Og sikke en vellykket weekend, var på Penthouse med Camilla og hendes to homo venner, det var en fantastisk aften! Der var knald på (-;

Min mors kæreste har fået sin fint besøg fra det spanske, Eddy hedder han. Så vi har haft morgenbord ude i haven og i aften skal vi grille en ordenlig lammekølle - mmh, det er altså lækkert! Det er rigtig dejligt at jeg lige når at få noget af den danske sommer med inden jeg vinker farvel til de vandte omgivelser. I morgen er det 1 Maj og det betyder Fælleparken for rigtig mange her i Danmark, bare ikke mig.. Det er bare så ærgeligt, nu da det for en gangs skyld er rigtig lækkert vejr! Jeg skal starte på mit midlertidige job i morgen og så skal jeg til lægen både kl. 14 og kl. 17 - så der er slet ikke mulighed for at nå der ind. Men håber da i andre der skal der ind får en hyggelig dag.


Ingen kommentarer: