tirsdag den 1. maj 2012

Aldrig mere!!

Aldrig mere en P-stav! (en p-stav er en lille homon ting der sidder i armen i stedet for p-piller) De kan sidde i 3½ år hvilket jo er smart, fordi så glemmer man ikke at tage sin p-pille. Har nu haft 2 i alt og begge gange når jeg har sgu ha' taget den ud, har der været problemer! Den tages ud ved at gynækologen skære et ca 1½ cm langt snit i armen hvor efter de tager en tang og fisker den ud. Normal ligger den lige under hudoverfladen, men ikke denne gang - den lå alt for dybt. Så efter 10 min, måtte der komme endnu en læge og rode i min arm. De kunne heller ikke få den ud sammen så han var ved at sende mig til Hillerød hospital - men om jeg gider at tage hele den lange vej, nææ tak! Så med to tange inde i armen på mig måtte jeg selv prøve at hjælpe med at prøve at skuppe den lille stav ud, samtidigt med at jeg skulle spændende alle min muskler i armen - det var virkelig ubehageligt og ulækkert at se på! Men vi fik den da ud, efter 30 min. (det tager normalt 10 min.) .. Så P-stave er det slut med! Nu er hele min overarm bare øm og færdig! 1 læge done - nu skal jeg til lægen igen om en time for at få lavet en lægeerklæring til min USA tur :-) ..

Bare jeg var inde i fælleparken i stedet for det her! øv :-(

Ingen kommentarer: