søndag den 22. april 2012

Paradise Reunion!

Hvor er det altså bare genialt! Paradise Reunion! Det er som kirsebæret på toppen af en kage ;-) Jeg tror at der kommer til at ske rigtig meget sjovt og der kommer SÅ meget drama fordi de alle sammen mener at de bare kan det "spil". Jeg er kun ked af at Gleagere ikke er med og at Stina er med i det - jeg kan bare ikke døje hende!

Lavede lige en liste over alle deltagerne:

De 20 deltagere er: 


PIGERNE
Jeanette fra sæson 8  (hvorfor??)
Susan K fra sæson 4 og 6 (Tja.. man må jo sige at hun holder sig godt!)
Pernille fra sæson 8 (Hun er sgu sjov! og især med alle de sygdomme hun har)
Line fra sæson 6 og 7 (ingen kommentar!)
Julie fra sæson 4 (kender hende ikke)
Regitze fra sæson 7 (Du er fandme cool!)
Stina fra sæson 6 (JEG KAN IKKE LIDE DIG!)
Myriam og Daniela sæson 2 (Aner ikke hvem i er)
Samantha fra sæson 6 (Gode gamle Sam)

DRENGENE 

Julian fra sæson 8 (Du er lidt slesk, ikk?)
Dragoljub fra sæson 3 (Kender ham ikke)
Türker fra sæson 8 (Hvorfor? Det ligesom at se en tæppetisser der tror at den er en bulldog)
Daghan fra sæson 7 (Kan sgu godt lide dig mr. Alfa!)
Frederik fra sæson 5 (Hvor er du blevet stoooooor!)
Nick Bisgaard fra sæson 7 (hm.. du irritere mig lidt)
Nick Zitouni fra sæson 4 og 6 (aner ikke hvem du er)
Michael fra sæson 5 (synes ikke du er spændende)
Ronnie fra sæson 4 (Ronnie - hvad med din bror!?)

Savner lidt the iceman og mr. scandaloouus! og så og Rasmus fordi han var sød at se på.



3 kommentarer:

Louise Andkjær sagde ...

Mon ikke at nogle af dem du nævner kommer ind efterhånden når de andre ryger ud? ;)

Taazcha sagde ...

jeg ved det ikke - tror kun det er de 20 der - fordi det er jo kun 8 af dem der er med fra i morgen af og så kommer resten jo senere d:

Louise Andkjær sagde ...

Nå ja du har ret :s