tirsdag den 17. april 2012

Nu skal jeg snart afsted!

Nu har jeg endelig fået min endelige afrejse dato, mandag d. 11 Juni flyver jeg til New york hvor jeg 4 dage efter flyver videre til Washington, Seattle - byen jeg skal bo i hedder Snoqualmie Ridge, det er en skøn by som ligger i nogle virkelig smukke natur omgivelser. Hvis jeg savner storbyen sætter jeg mig bare ind i den bil jeg nu får og køre i 30 min. ;-) Men hvis jeg nu skulle få lyst til at stå på ski, så køre jeg bare fra den lune by og op i bjergene som tager små 20 min. Skulle jeg nu være rigtig vild, så kan jeg køre i 2 timer og så er jeg på stranden ved deres Beachhause ellers tager jeg jo bare poolen som familien har et medlemskab på ;-) .. 

Ligger lige nogle billeder fra Byen 
Snoqualmie Ridge de bor i, så i kan få en lille idé om hvor smukt der skulle være og også nogle billeder fra Ocean Shores som er byen hvor deres Beachhause ligger i. 






















Ingen kommentarer: