søndag den 15. april 2012

Goodbye Denmark Helloooo America!

Endelig! Så har jeg fundet min fremtidige family i USA. Familien Heuston og de har 2 skønne drenge på 7 og 9 år. De bor i staten Washington, 30 min. fra seattle.Desuden, hvis man køre i 20 min. er man oppe i bjergene og så kan man stå på ski - det er så cool! Skypede med hele familien i dag og for søren hvor er de bare søde! Det kan næsten ikke beskrives med ord. De går meget op i at jeg skal blive en del af familien og at jeg altid kan komme til dem hvis der er noget galt. Drengene var så søde! De var lidt generte men de spurgte mig da om hvilken is jeg bedst kan lide, om jeg kan lave pandekager og om hvilke soccer team jeg synes bedst om ;-)
Vi har så mange ting tilfælles. Moren kan dansk, de elsker danmark, de elsker at stå på ski, de elsker at ride, de elsker italiensk mad, de elsker dyr og de elsker at rejse - meget bedre bliver det bare ikke.
Om sommeren kommer jeg til at arbejde 40 timer om ugen (fordi drengene har fri fra skole) og når skolen starter igen, så skal jeg arbejde ca. 25 timer om ugen. Så det rigtig dejligt! Er helt vild med drengene, så er sikker på at jeg kommer til at elske at være sammen med dem.
De har også et beachhause ved kysten som de tager ud til 2 gange om måneden (2 timers kørsel). I August måned der er de der hele måneden og de sagde at jeg var mere en velkommen men jeg måtte også gerne rejse selv hvis jeg ville det. Så en hel måneds gratis ferie er jo rigtig lækkert ;-). Desuden er der også nogle luksus ting. Moren sagde at de var i gang med at kigge efter bil til mig og så spurgte hun om jeg kunne lide Audi -Ja, det kan jeg godt søde Andrea ;-) hehe. OG så sagde hun også at de havde en Ipad hvis jeg havde lyst til sådan en - tjo.. hvorfor ikke? ;-)
Alt lyder bare så perfekt og glæder mig så meget til at se dem!!
Jeg kender ikke til min præcise rejse dato endnu da de lige skal ringe ind til firmaet og sige at de gerne vil have mig og så skal firmaet give nogle datoer som jeg kan flyve på.
Men det bliver i Juni måned. For søren hvor jeg glæder mig!









Ingen kommentarer: