fredag den 13. april 2012

Opdate! Så jeg på igen.

Hej igen alle sammen - jeg har ikke rigtigt fået lavet nogle indlæg længe, har ikke rigtig haft humøret til det.
Men nu er jeg på igen!

Ville engeltig bare lige opdatere jer om mine USA planer. Lige pt står jeg faktisk og skal snakke med hele 2 familier. En i dag kl. 18:00 og en på tirsdag kl. 19:00. Begge familier virker skønne ud fra deres profil og de har hver deres fordele og ulemper.

Familien jeg skal snakke med i dag kommer fra staten Washington, de har to børn (drenge), de elsker at vandre, stå på ski og at være i deres beachhouse som sjovt nok ligger ved kysten ;-) .. Jeg er så heldig at moren kan dansk fordi hun har været udvekslings student i Danmark - det er jo et klart plus!
Hvis jeg skulle sige noget skidt ud fra det jeg ved lige nu er at Washington er ikke lige staten jeg har drømt at komme til. Men må huske at familien er vigtigere end staten, skal trods alt bo hos dem minimum et år.

Familien jeg skal snakke med tirsdag kommer fra Las Vegas i Nevada, de har 3 børn (2 piger 1 dreng). Jeg ved desværre ikke så mange detaljer om dem da jeg har fundet familien igennem en pige som selv er au pair i Las vegas lige nu. Så har kun snakket med familiens nuværende au pair om hvordan familien er.
Jeg ved at de bor i et stoooooort hus, faren er præsident for et flyselskab og at de har et beachhouse i Californien som de flyver til næsten hver weekend (han har privat fly). De opholder sig også i Californien hele sommeren fordi der er alt for varmt i Las Vegas. Med de må jeg jo sige at de bor i de to stater som jeg altid har drømt om at komme til og jeg vil få min egen bil, som er et stort plus der ovre.

Det jeg er en smule kritisk over er, at jeg stort set hver weekend vil være i Californien, så dem jeg lære at kende i Las Vegas vil jeg ikke kunne ses med på de tidspunkter.

Men nu må jeg se hvad fremtiden bringer mig ;-) Det skal nok ende godt og er sikker på at jeg vil elske Amerika.



Nevada, Las Vegas

Californien, San Diego

Washington, Seattle

Ingen kommentarer: