tirsdag den 27. marts 2012

What a wonderful day!

Da jeg vågnede tænkte jeg bare endnu en møg kedelige dag med ingen penge og intet at lave.. Meeen sådan var det jo slet ikke alligevel. Daglig rutine, ned og hente morgenmad tænde computeren og tjekke mail. Havde fået to gode mails, den ene var fra en LCC i USA der skrev at hun havde en ny familie til mig i Las Vega som jeg måske snar skal snakke med. En enlig mor med to drenge på 4 og 9 år. Den anden gode mail var fra Bakken af, der stod at jeg kunne komme til jobsamtale imorgen kl. 17:00. Ja, jeg er jo normalt ikke meget for bruge min tid på at arbejde - men jeg har ingen indkomst og det ødelægger virkelig min hverdag. Så skrev en mail i går og fik allerede en positiv mail i dag, hvor herligt! Når.. men så kan der vel heller ikke komme flere glædelige overraskelser til mig i dag.. Jeg går ind på min ellers virkelig sørgelige bank konto for lige at kigge, ved ikke rigtig hvorfor - men det gjorde jeg. og HOV, der var penge på!?? hvor kom de dog fra? Penge tilbage i skat til mor her! :-D jubii.. Det havde jeg da ikke regnet med fordi sidst jeg arbejdede var for 3 år siden.. Men det er selvfølgelig fra den SU jeg fik fra før jeg blev student i sommers. Så min dag blev redet!

Lidt senere ringede min veninde og vi tog ned på havnen med en breezer og mokai og sad og nød solen, hvilken herlig dag! Senere tog jeg med min lillesøster hen til Cirkus Bennewies som ligger 5 min. fra os af lige pt. Vi fik set de sødeste søløver, hunde, elefanter, heste og fugle. Havde ellers håbet på løver, øv! ;-) ..

Men nu må vi se, måske byder dagen på flere glædelige overraskelser? hvem ved ;-)

Have a nice day readers <3



Ingen kommentarer: