torsdag den 22. marts 2012

skøn torsdag!

Sikke en dejlig dag det har været. Da jeg vågnede havde min veninde bare prøvet at sende 3 sms'er, ringe og få fat i mig på facebook, så tænkte nok at jeg nok liiige måtte ringe til hende. Jeg ringer (og jeg er slet ikke vågen), men hun siger "Skal lige fylde knallerten og så er jeg hos dig om 5 min"... ååååh gud, jeg ligger stadig i sengen og har stadig ikke fået øjne altså! .. Men 15 min. efter var jeg ude af døren. Vi to vores knallerter og kørte langs strandvejen til Helsingør. Der er sgu noget hyggeligt ved at køre igennem Espergærde og Snekkersten fordi nede ved vandet ligner det lidt en lille havne by. Men vi tog en tur på Café Vivaldi i Helsingør og derefter kørte vi ned på Kronborg slot. Vi prøvede at snige os med en klasse der var på tur med ind i selve slottet.. Det gik bare ikke, øv... ;) haha.. Men det var så hyggeligt.  Da jeg kom hjem har jeg bare set serie hele dagen. Har et lille vampyr flip, i sidste uge så jeg alle seasoner af True blood og nu er jeg i gang med Vampire Diares season 2. Det hele er bare SÅ meget wannabe Twilight men elsker det stadig! love it lovet love it! <3 Sådan en lækker og "farlig" vampyr gut ;) haha..

Imorgen skulle det blive fantastisk vejr, så min mor har rent faktisk tænkt sig at vi skal grille :D ..

Hvem synes i der ser bedst ud? 


Edward Cullen fra Twiligth
Stefan og Damon fra Vampire Diares.

True blood er en nice serie men synes ikke at der er nogle hotte blodsugere med ;-) haha..



Jeg kunne godt dem alle sammen ;) - De er altså nogle snacks! Tror i det er i orden at være gift med 3 mænd på en gang? ;-) 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vampire diaries kom først i bogen, så det er twilight som er efterlining

Taazcha sagde ...

Når for søren - Vidste faktisk slet ikke at der var udgivet en bog :-)