mandag den 19. marts 2012

ang. mit match i Las Vegas

Nu er der efterhånden en del der har spurgt ind til mit mach i Las Vegas, så tror lige at jeg vil informere jer om det her. Det der skete var at jeg fik min første samtale med en familie over skype, og de var så søde, og tænkte fedt, der skal jeg hen. Dagen efter var aftale at jeg igen skulle snakke med dem og have svar om de ville have mig eller ej. Men de ringede aldrig, istedet fik jeg en mail som var sendt både til mig og hovedkontoret. De skrev at det var rigtig glade for at snakke med mig og de synes jeg var rigtig sød. Men det var første gang de skulle have en au pair og de fandt ud af, at de slet ikke ville have en alligevel. Grunden til det, var at de følte åbenbart at de skulle "passe på" deres au pair, som om det var deres eget barn. De indrømmede at de var en meget striks familie og de ville ikke lade deres au pair tage ind til byen om aftenen eller tage må små road trips og det vidste de godt ikke ville være fair. Så det valgte at gå helt ud af programmet. Så... Ja.. Det er fint nok. Men nu ved i det :-) 

Ingen kommentarer: