fredag den 16. marts 2012

Min første skype samtale med en amerikansk familie

Har lige haft min første samtale med min MÅSKE kommende værts familie i USA, Las Vegas.
aaarh, i drømmer ikke om hvor nervøs jeg blev en halv time inden! Og så ringer hun endda 15 min. for tidligt, var jo slet ikke klar! ;) haha.. Jeg kludrede SÅ meget i mit engelske, haha! Ej men hun skulle forhøre sig om hvordan og hvad med mine hørreapperater - det er aaalt for advangseret til at jeg kan svare tilbage på engelsk, kan dårligt nok på dansk altså! :p .. Men hun virkede SÅ sød og fik nogle billeder bag efter af familien, sikke en glad familie!og to så søde børn.. Når.. men gider ikke fortælle mere om dem, hvis det ikke bliver dem, det lidt spild af tid :p .. Men skal snakke med hende igen imorgen kl. 16:00 tror jeg. Så må vi se hvad der sker der :-)

Ingen kommentarer: