fredag den 16. marts 2012

Så skide nervøs!

I dag eller i aften skal jeg snakke for første gang med en familie ovre i USA. Det er heldigvis moren jeg skal snakke med. Fik en mail hvor der stod at hun meget gerne ville snakke med mig og at hun kunne være hjemme 1:00 pm fra arbejdet - hvilket svare til kl. 21:00 her hjemme i DK. Jeg er simpelthen så spændt! Men er samtidigt også ved at dø af nervøsitet.. Det er jo en job samtale, på engelsk!Og mit engelske er sgu ikke noget at prale af ;) haha.. Men selvom jeg snakker med familien i aften betyder det stadig ikke at det bliver den familie jeg skal bo hos. Der er nogle enkelte kriterier som jeg skal høre nærmere om, fordi jeg ikke ved helt hvad jeg synes om det. Det har hun sikkert også om mig, så man ved aldrig. Måske ved jeg i aften at jeg skal flytte til Las Vegas? Man ved aldrig.. Åh det bliver en lang dag.....

Det er så området familien jeg skal snakke med, bor i.

Ingen kommentarer: