tirsdag den 13. marts 2012

Nyt spændende match i usa!

Har haft en del match som jeg ikke har skrevet om, fordi jeg ikke synes at de har været så interessante. Men det synes jeg tværtimod det her er, så det vil jeg lige fortælle lidt om. Det er en enlig far som har 4 børn, eller to af dem er i hvertfald. De er 7,11,15,18 år. Da han er enlig har de kun hjemme hos ham fra Torsdag til fredag morgen og så nogle bestemte weekender. Men nu kommer det bedste af det hele, de bor i Las Vegas! Hvor sejt er det ikk lige?. De elsker at tage til Californien og gå på stranden og i det hele taget bare opholde sig i Californien. De er meget eventyrlystne, elsker at gå i byen (ud og spise og den slags), De elsker en god familie middag og at lave ting sammen. Synes det lyder så cool det hele.
Det eneste jeg tænker lidt er, at hvis børnene ikke er hjemme fra mandag-torsdag hver uge, så burde jeg jo faktisk have en del fri? Fordi jeg må ikke lave hård husarbejde, det er udelukket og familien har skrevet under på at jeg ikke skal være "rengørings kone".. Så hvis familien/faren overholder det, så har jeg ret meget fritid, hvilket også er dejligt :-) .. Men selvfølgelig tager på den her tur for at arbejde og studere, det er ikke ren og skær sjov og ballade ;-) ..


Haha, kunne ikke lade være.. 

Ingen kommentarer: