mandag den 25. juni 2012

Opdate from the week

Nu er det ved at være et par dage siden at jeg sidst har lavet et indlæg, så tænkte at jeg lige ville opdatere jer lidt om hvad jeg har lavet. Weekenden har egentlig været ret stille og rolig, det var jo min første "nu-har-jeg-været-her-i-en-uge-weekend", så var ret træt og havde bare brug for at få slappet af, efter min første uges arbejde. Det måske et hyggeligt arbejde men der er altså også sure tider og så er jeg jo "på" i 35-45 timer om ugen her mens drengene har sommmerferie. Lørdag var jeg ude og køre på the freeway sammen med Eric for første gang, der var ikke noget nyt i det, udover at det bogstavelig talt PISSEDE ned i store fede tykke stråler og jeg blev blind! Kunne ikke se en pind! (haha, det rimede!) Det var lidt ubehageligt men det var også det. (dvs. nu må jeg gerne køre når det passer mig). Vi kørte ind til en by som jeg (surprise) ikke kan huske hvad hedder, for at få sat et nummerplade på min lille dyt og for at købe en gave til Aidan men fandt desværre ikke noget.. Søndag fik Andrea og Eric af hr og fru quink, de var vældig søde. Det blev min første BBQ night - Hr. og Fru Qunik, især Hr., var forresten meget forundret over at jeg spiste min burger med kniv og gaffel.. De spurgte om det var en dansk ting og sagde bare ja det var det.. Selvom det overhovedet ikke er det - det er bare mig der skal være på tværs.. Andreas mor ringede også på et tidspunkt og sagde at hun lige var i nærheden og spurgte om hun ikke lige kunne komme forbi (Andrea har advaret mig omkring hende og siger at hun (på dansk) er sindsyg - hun mener nok skør/underlig). Hun havde givet dem en Hawaii krans (ægte blomster) og en kinesisk paraply som jeg skulle have i velkomsgave - og ja.. hun eller de har INTET at gøre med hawaii eller kina, så spørg mig ikke om hvorfor jeg fik det og det ved Andrea og Eric virkelig heller ikke.. Når men hun ringede og sagde at hun var i nærheden og om hun måtte komme forbi for at møde mig og give mig en ny gave. Men det sagde Andrea nej til fordi vi havde gæster og så siger de farvel. Jeg lyver ikke, 20 sek. efter ringer hun igen og siger at hun holder ude foran! Så jeg sidder der og går faktisk lidt lettere i panik og føler at jeg skal møde en fyrs forældre for første gang (aner ikke hvorfor..). Men hun kommer ind og så får jeg ellers en krammer der siger spar2 og stukket en kurv op i snotten hvor der ligger små gaver i. Gaverne bestod af: en magnet til køleskabet med et billede af seattle, vindruer, en Johnny Cash cd, blomster pynt, en nøglering med et T på og så et starbucks krus... Ja... ingen kommentar.

I dag har jeg (udover arbejde) faktisk for første gang været social - mødtes med en anden dansk pige som bor i mit område. Vi kørte ud til Snoqualmie Falls og så et smuuukt vandtfald! Lidt irriterende at kigge på, fordi jeg blev driv våd men flot var det. Derefter kørte vi en tur på (surprise) Starbucks og slurede i et par timer over en kop kaffe (vi drak kakao - men det andet lyder bedre!). Det var ret rart at snakke med en jævnaldrene her.

Men nu vil jeg sove! kl. er jo mange her ovre og skal op og være aktiv i morgen. God dag til jer i DK :-)



Opdager altid et nyt smukt sted på mine daglige gåture.

BBQ

BBQ

Hej!

Snoqualmie Fall

Snoqualmie Fall

Ingen kommentarer: