fredag den 22. juni 2012

Endelig weekend!

Altså.. Nu kan jeg jo godt prale af, at mit job er lidt et luksus job i forhold til andre og især i forhold til andre som har samme job som mig. At ligge ved poolen og dase mens drengene leger i vandet eller bage, gå ture, spille bold, spil og alt den den slags - det er det ikke noget man behøver at klage over. Men jeg vil dog gerne  lige sætte en finger på, at de sidste to dage har været lidt hårde.. Drengene har været lidt umulige. Især fordi de har skændes meget og så hvis den ene vil noget så vil den anden det stik modsatte! Først forslår jeg at vi kan gøre begge ting, men NEJ det vil de ikke - jamen så må jeg jo bare være den sure og kedelige voksne der siger at de kan sidde i sofaen og glo og lave ingen ting, bare ærgeligt.. Så hvor er det dejligt at have weekend nu! Det første jeg gjorde var bare at gå op i sengen og tage en morfar! Guud hvor var jeg træt.

Og for så at stå op til verdens bedste hjemmelavede suppe med nudler i - ikke dårligt! Vi har også haft en super hyggelig aften! Vi sad alle 5 nede i stuen og spillede uno (det faktisk første gang jeg prøver det, haha). Jeg vandt da også et par gange - "Winner, winner chicken dinner" det er åbenbart et ret populært udtryk hvis man vinder.

Forresten, så fortalte Andrea (moren) også at Eric's (faren) farfar har arbejdet for FBI - How cool is that!??, glæder mig helt vildt til at møde ham fordi han åbenbart aaltid fortæller historier fra den tid.

Nu vil jeg se mig en film (doomsday) og så vil jeg gå i seng og glæde mig over at min første løn lige er kommer ind på kontoen (-;
Mens i andre ligger i jeres senge med har tømmermænd, har det dårligt over hvor mange penge i engentlig kom til at bruge og at ham/hende i kom til at kysse på måske ikke var så lækker alligevel!

Have a nice day lovely readers!

Ingen kommentarer: