torsdag den 21. juni 2012

aarh altså!

I dag har været min første dag hvor jeg rent faktisk er gået hen og er blevet irriteret.. Den ældste Aidan, han høre bare ikke efter! Eller jo det gør han og han gør hvad der bliver sagt, men så heller ikke alligevel... Når jeg siger at han skal gøre noget "nu", så mener jeg NU og ikke om 15 min. !!! Og i drømmer ikke om hvor meget han begyndte at brokke sig da jeg sagde at han lige skulle hjælpe mig i 2 min. med at fortælle mig hvor han og Owens bluser, bukser osv. skulle ligge. Det ikke fordi han ikke er sød, fordi er så skøn og siger de mest søde ting men han har virkelig bare lige nogle moments!

Men nu tager jeg dem med ned til en sø hvor de kan bade og kigge efter ulækre dyr (det jo sådan noget drenge kan lide!), fordi så kan jeg ligge mig på et tæppe, tage musik i ørene og slappe af mens de er fuldt beskæftiget! ;-) .. smaaart plan!

Have a nice day <3

Ingen kommentarer: