torsdag den 29. december 2011

kufferten skal pakkes

Jeg skal til Lalandia og holde nytår i 2 dage med alle de søde venner fra lørdag til mandag - hvor jeg dog bare glæder mig!! :-D Det var egentlig meningen at jeg først skulle hjem til min veninde på fredag inden vi  skal afsted - men jeg keder mig bare så meget at jeg har bestemt mig for at tage hjem til hende allerede i dag. Så jeg skal igang med at pakke en kuffert - lidt dumt egentlig, fordi så skal jeg have mere at bære på da du pludselig er til 6 dage og ikke 2. Men det er sjovere at være sammen med en veninde istedet for bare at sidde her hjemme og kede mig! Skal også lige på biblioteket inden da jeg skal låne the hunter games 3 fordi jeg bliver færdig med 2'eren i dag er jeg ret sikker på. Hun skal på arbejde imorgen så skal have noget at tage mig til mens hun er væk jo :p

Min huskeliste:
  • Nytårs tøj
  • Stiletter
  • Smykker
  • Hårpynt
  • Make-up
  • Glattejern + krøllejern + føntørre
  • Min bog
  • Alkohol
  • Oplader
  • Blændter til drinks
  • Badetøj
  • Sengetøj
  • Håndklæder
  • Undertøj
  • Bukser
  • Bluser
  • Flade sko
  • MP3'er
  • Jakke
  • Viskestykker
  • Forlængerledning
  • Og alt det jeg glemmer.... -_-'

Ingen kommentarer: