tirsdag den 24. januar 2012

Mit nye hjem I usa?

Når.. med lidt hjælp fra en veninde er jeg blevet klar over at jeg har misforstået den sidste families regler. Det der med at jeg ingen mobil måtte have, ingen computer på værelset osv - må indrømme at jeg også undrede mig meget over det! Men nu - da jeg har fundet ud af, at det er barnets regler og dem skal jeg følge. Så er situationen er waay different nu! Så nu hedder det sådan: Det er en familie som bor i Texas, 10 min. fra Houston. De har en datter på 10 år som jeg skal tage mig af og være en god rolle model for. Familien Reiver, elsker at rejse og hygge i weekenden, besøge deres familie, holde movie night og lave god mad. De er kristne (men ikke noget med kirke og alt den slags) - De beskriver sig selv som en IKKE typisk kristen/amerikansk familie - andet skrev de ikke. Faren er Advokat og moren er Teknisk chef (hvad det er, aner jeg ikke!?. De forventer af mig at jeg er sød, ærlig, sjov og kan tage mine egne beslutninger - jeg skal ikke komme rendende til moren eller faren og spørger om alt muligt med henblik til deres datter. Hvilket passer mig PERFEKT! jeg elsker at de ikke forventer at jeg skal komme til dem hele tiden. Så rent faktisk er denne familie genial til mig! Så hvis familien acceptere mig (hvilket ikke er sikkert - det ikke sikkert at de søger det som jeg kan og vil). Men hvis de siger ja, så skal jeg bo i Texas - USA's anden største stat, 10 min. fra storbyen Houston :-D !
Og derudover er det også PERFEKT til den tid når jeg vil på en roadtrip i den 13 måned - så vil jeg køre til Californien (hvilket tager 20 timer i et træk i bil).
guuuuuuuuuud hvor er det uvirkeligt det her! .. Har fundet lidt billeder fra til jer fra Texas.














Ingen kommentarer: