mandag den 16. januar 2012

Vente tiden dræber mig!

Jeg synes efterhånden at jeg har veeentet længe og jeg kan slet ikke finde ud af hvor jeg står i processen lige nu? Altså jeg snakker om min flytning til usa ;-) Jeg har fået en mail om at min application er er iorden og alt det der, har endda også lavet en video hvor jeg præsentere mig selv og snakker lidt om hvorfor jeg vil det her. I fredags var der en svensk dame der ringede til mig (tror hun var svensk men snakkede engelsk da jeg ikke fatter svenska!). Da jeg sad i en bus med vildt mange poser i begge hænder, snart skulle af (var endda ikke helt sikker på hvor jeg skulle af), så jeg hørte ikke halvdelen af hvad det var hun sagde til mig og lovede bare at jeg nok skulle gøre det, ja altså nu ved jeg jo ikke hvad det er jeg har lovet at gøre.. det er så typisk mig! Har mailet til dem og håber at de snart kommer med et svar.

Jeg er udemærket også godt klar over at der kan gå en hel måned, mere eller mindre inden det amerikanske cultural care har fundet en familie til mig - det irritere mig bare at jeg ingen ting kan gøre!? jeg ligger bare her og veeenter! og hvis der er noget jeg hader, så er det at vente! Det eneste jeg kan er at ligge og læse andres blogge om deres liv ovre i usa men det får mig bare til at ønske at jeg skal afsted nuuu!

KOM NU! KOM NU! KOM NU! :-D 


Forresten så holder jeg også en afskeds fest for mine venner og familie, det glæder jeg mig rigtig meget til!
Skal bare lige ha' arrangeret nogle små ting før festen bliver officiel..



Så håber jeg jo også inderligt at jeg ender i Californien!
men jeg bliver ikke ked af det hvis jeg ender et andet sted ;-)


Ingen kommentarer: