mandag den 21. maj 2012

En lille opdatering på denne herlige solskinsdag

Jeg er nok ikke den eneste der synes at dagen i dag, er pragtfuld på trods af, at det er mandag. Så snart det er varmt og solen skinner, er der næsten ikke noget der kan slå mig ud af kurs.
En lidt travl morgen med et besøg på Helsingør hospital for at få lavet et røngten foto af min brystkasse. Hvorefter jeg skulle skynde mig videre med bussen til allergi- og lungeklinikken for at få lavet en tuberkulose test og så direkte på arbejde bagefter - heldigvis fik jeg fri kl. 13:00. Alle de lægebesøg er udelukkende på grund af, at jeg skal ha' færdiggjort min lægeerklæring.



Men nu sidder jeg bare og nyder solen ude i haven med et glas isvand og min bærbar. 
Er livet ikke bare herligt ;-) ? 
Tror ikke jeg har tænkt mig at bevæge mig væk fra min skønne liggestol før i aften....





Ingen kommentarer: