søndag den 18. december 2011

hurra for elendigheden!

 (Jeg undskylder på forhånd hvis jeg skriver lidt underligt og rodet - men jeg er ikke helt normal i dag ;-))
jeg har det virkelig dårligt!! Jeg føler mig virkelig elendig lige nu, haha.. Jeg er bare en nederen person der har brug for et kram (som min lillesøster altid siger) Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft så slemme tømmermænd. Det nok fordi jeg drak så mange forskellige ting igår - puha, ad! Var hjemme hos en kammerat sammen med steffen, kasper og Melissa og så tog vi en taxa til Kota hvorefter jeg og steffen sluttede af på Natcaféen. Jeg kan ikke huske hvordan jeg kom fra natcafén og hen til nørreport st. ??? Men jeg kom der hen og hjem - det er det vigtigste af det hele ;-)
Og så har jeg virkelig haft en underlig morgen. Jeg mener.. jeg stod op havde vildt med lyst til en durum og vælger rent faktisk at bevæge mig ud i offentligheden med de tømmermænd og det ikke så sexede look jeg har i dag. Så kigger jeg på min jakke og der mangler min hætte... Så står jeg sådan lidt og kigger på den... Hvem fanden har tager min hætte fra min jakke??? Hvor er det bare død irriterende altså! Når men det er der ikke noget at gøre ved.. jeg tager den på og smutter ned i byen - havde lovet min mor at "bare lige" at købe noget mælk med hjem til hende, det endte så med at jeg også skulle købe aftensmaden med hjem også. Det virkelig farligt at sende mig ind i et supermarket når jeg har tømmermænd, jeg har lyst til alt! Jeg stod og kiggede på alle chips hylderne, drikke yogurt, ostehapser, sodavand, kiks, kakao, is, nuggets, bearnaise sovs og jeg kunne blive ved! Det endte med knors lasagne og hindbærbrus (som jeg er meget ked af at jeg ikke købte to af!). underlig cocktail..
Og så har vi også fået et kebabhus og det skal jeg selvfølgelig køre forbi - tascha er ikke stærk nok til at sige fra så hun vælger at købe den durumrulle alligevel.... og ved i hvad? Ham der laver dem spurgte mig om jeg var cilles (min lillesøster på 16) mor!!!!!!???? Det kan godt være jeg er grim når jeg har tømmermænd - men hvordan fanden kan han få mig til at ligne en som har en 16 årige datter!??? øv! Når men nu jeg kommet hjem og har spist et par bider af min durum og givet den til min søster.. Typisk mig at bruge 30 kr. på noget jeg ikke engang gider at æde alligevel..

så nu står den bare på julefilm, tømmermænd og knors lasagne... hurra for mit liv........... ;-)




Min gode ven frede der fjoller lidt

Mig og Melissa inden vi tog i byen ;-)

Ingen kommentarer: