mandag den 19. december 2011

Online i aften

I dag skal jeg til det længe ventede Online møde omkring mit usa projekt. Jeg har absolut ingen anelse om hvordan det kommer til at foregå, har aldrig prøvet sådan noget online før? Ved bare at det er med webcam..
Vi er jo mange, vi er ikke bare to og to og vi er alle sammen hvert vores sted, så hvordan det kommer til at foregå, det ved jeg ikke. Er spændt - men faktisk også lidt nervøs! Det i aften kl. 18:00 til 20:30 - Det bliver sgu lidt underligt ikke at måtte gå fra sin computer når man sidder på sit eget værelse og man skal spørger om lov hvis man skal på toilettet som til et normalt møde - haha.

Forresten lige noget helt andet - for good sake jeg kan ikke lide det nye facebook! Tidslinjen er da noget af det mest indviklede nogensinde? Okay, man lære det jo at kende efter et par timer - men stadig! Det ikke lige mig!



Ingen kommentarer: