søndag den 25. december 2011

Interviewet med cultural care

Så var jeg til mit interview i dag - hold kæft hvor var jeg hysterisk inden! Jeg er virkelig dårlig til at sådan noget. Det føltes som om jeg skulle til en eksamen.. Det var meningen at vi skulle mødes på en café på strandvejen men den var åbenbart lukket her i juletiden så han kom og hentede mig på espergærde st. og så kørte vi hjem til ham istedet. Det var ret morsomt fordi vi fandt ud af at vi havde en del fælles venner da han har gået i skole i Allerød og gik på Engholm hvilket jeg også gjorde. Når men selve interviewet var ikke så slemt udover at jeg ikke kunne finde ud af at formulere mig på grund af min nervøsitet... Følte mig ret dum! Det engelske blev endnu værre! Havde det som om at ALT mit engelsk bare forsvandt! Men utroligt nok godtog han mig alligevel uden problemer? Så nu er jeg sådan set kommet igennem alt det "kedelige" og så skal jeg igang med at matches med en amerikansk familie - det bliver ret sjovt og spændende tror jeg :-D .. Så jeg er en lykkelig lille en i dag ;-)
 - Nu venter jeg bare på at Julie kommer her senere, så vi rigtig kan hygge med film og chips ;-) Hun skal godt nok hele vejen fra Lolland, så der går lidt tid.

Men glædelig jul alle sammen - håber i har haft en deeeejlig aften i går og ser frem til nytårsaften :-D
Når går der måske et par år før jeg holder jul og nytår i danmark igen ;-)




Ingen kommentarer: