lørdag den 24. december 2011

JUUUUL og gaaaaaaaaaaaaver!

I aften har jeg haft en juleaften som var langt over forventet! Skøn aften! Dog pga- økonomien stod den ikke på store gaver eller noget vildt. Istedet havde vi en forvokset gaveleg - jep der var godt nok mange til kun 5 personer! og det var gode pakkelegsgaver! Vi fik and og flæskesteg med hele svineriet - der var godt nok også meget tilbage! hold da op! Risalamanden måtte jeg KÆMPE mig igennem - jeg kan ikke fordrage det! Men jeg VIL bare have den mandel.. fik den dag også! :-D med lidt snyd ;-) haha.. Var bare så sød at sige nej til gaven d:


Så der pakkeleg!

Her er den skøre familie! 

12 sæts øreringe (pakkeleg), 8 sæt strømper (pakkeleg), Oliven skønhedsæt (pakkeleg), Smykkeholder (pakkeleg), Bog - Twilight breaking dawn (julegave), Spraytan (julegave), Max factor mascara, øjenskygger sort og guld (julegave) og så fik jeg også nogle trusser som jeg ikke behøver at have med på billedet ;-)

Ingen kommentarer: