tirsdag den 27. december 2011

nytårs hår - sæt det op med en valk

Så fik jeg købt mig en valk som skal hjælpe mig med at få sat håret op som en "pølse" i nakken. Selvom der er mange der siger at det er nemt - må jeg altså ærligt indrømme at det synes jeg ikke.. Det ikke virkelig svært men det ikke nemt.. Det kan godt drille lidt. Men jeg fik efter 3 omgange sat det sådan nogenlunde op. Men synes stadig der skal nogle enkelte justeringer til for at det ser ordentlig ud. Denne valk som jeg har købt, kan købes i Matas og glitter - men ring lige og hør matas ad først.. prisen er omkring de 80 kr. (møg dyrt - du kan sikkert finde nogle meget billigere på nettet) Det ikke altid lige at de ligger inde med en i din farve eller størrelse. Den kan fås i sort, lys, tyk, tynd, lang, kort.

Sådan gør du:
Sæt valken for enden af dit hår og ruld så håret rundt om den, opad. Du skal ikke tage dig af hvis der noget hår der stritter til højre og venstre, det kan man rette undervejs. (Du skal bare tage totterne og putte dem ind under valken, når den sidder helt oppe i nakken) Sørg for at have mange hårspænder så du kan få sat håret fast. Det er og lyder enkelt - men driller lidt! Synes jeg ;-)


Synes selv det er okay, da det er første gang jeg laver en. Men som i kan se - kan det sagtens gøres bedre ;-)

En valk i brun


Ingen kommentarer: