tirsdag den 27. december 2011

Lidt indkøb til nytår i dag

Det var egentlig meningen at jeg bare lige skulle en tur på biblioteket og kigge lidt på nogle nye bøger. Men det kom jeg rent faktisk aldrig - matas var mere spændende i dag ;-). Jeg fik købt lidt små ting til nytårs aften som jeg manglede. En lille æske med 8 øjenskygger i (speciele farver), Hårfarve så jeg kan få fjernet mine udgroninger, en sød halskæde og hairspray. Derudover manglede jeg også en valk (sådan en underlig ting man ruller håret ind i hvis jeg vil have den frisure jeg skrev tidligere om til nytår). Den kunne jeg så bare ikke få i min matas i humlebæk. Så jeg måtte hoppe ind i et tog og "helt" til helsingør! 2 stationer ;-)... Der endte det også med at jeg måtte igennem 5 butikker for at finde den - og så har de den ikke engang i lys men kun sort! Men jeg har bare ikke taget fra humlebæk, vadet hele helsingør rundt for at tage hjem uden en! Så jeg valgte bare at købe den i sort. Efter jeg havde købt den have jeg 10 min. til at nå toget, så i min fart var jeg ved at snuple op til flere gange! Første gang var jeg ved at gå ind i Carlos! (fra paradise - the iceman (-;) - det kunne ha' været sjovt var?.. typisk mig..




Ingen kommentarer: