tirsdag den 27. december 2011

Mit nytårs look - I think..

Jeg er jo verdens største fattigrøv - bor hjemme og har STADIG ikke nogen penge.. Så jeg har måtte rode heele mit skab igennem for at finde noget tøj til nytår. Har været så desperat at jeg har sagt okay INGEN smøger fra nu af og så køber jeg denne kjole (en jeg fandt på asos) - men det ved jeg jo godt at jeg ikke kan holde.. øv!
Så jeg lå nærmest inde i mit skab for at kunne nå helt ind bagved. Ved i hvad? Det kan sgu betale sig ;-) jeg fandt et udemærket sæt jeg overvejer at tage på. Jeg er lidt doven nu så gider ikke at tage billeder af tøjet nu. Men det er en sort højtaljet nederdel (helt op til under brystet), en coral farvet tubetop med flæse ned over brystet (3 lag), en sort blazer og coral farvede stiletter. 

Har lagt to billeder ud med det make-up og hår jeg regner med at lave :-)



Tænker på make-up i den stil så bare med lidt mere coral farve end lysserød. 

Hår i denne stil - skal bare lige øve mig. Jeg har læst mig til at man kan købe en slags "pind" man ruller håret om.





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du finder ud af hvordan man laver det der hår, må du da meget gerne skrive det, for har altid gerne vil lave det selv ;-)

Taazcha sagde ...

Det skal jeg nok - I promise ;-)