mandag den 23. januar 2012

Så fik jeg et nyt match med en familie i USA

Okay, det går pænt stærkt det her med de match - sidst var torsdag aften og nu mandag eftermiddag. De holder endda fri lørdag og søndag så med en dags mellemrum kom der et nyt match. Denne gang bor familien i Texas i stedet for men har igen fået fat i en advokat familie ;-) haha.. De har en pige på 10 år hvilket er heeelt fint for mig, det jo ren luksus! Faren sætter endda datteren af på sin skole hver morgen når han skal på arbejde, så det skal jeg ikke sørger for. Ding ding ding ding! tænker jeg bare, jeg har vundet i lotteriet! Men nej... Nu skal i lige høre nogle dumme regler de har! Tv 30 min. om dagen, ingen mobil, ingen computer på sit værelse og sengetid kl. 21:00 - Er de fuldstændig åndssvage??? Den eneste mulighed jeg har for at komme i kontakt med mit "hjemland" er via en computer eller mobil!? Hvis jeg skal skype - gider jeg da ikke at sidde i stuen med familien i nakken og slet ikke hvis jeg lige skal tude lidt over for mine venner eller familie og fortælle hvis jeg er sur over noget.. I seng kl. 21:00 og tv 30 min. om dagen?? De skal da ikke bestemme hvornår jeg skal sove, jeg er ikke 10 år mere ;) haha.. og hvis jeg har lyst til at se en film (halvanden time) i min fritid, skal de da overhovedet ikke stoppe mig!?

Så ærgeligt - Texas var ellers lige mig, deeejlig varmt og familiens personlighed og aktiviteter lød godt. Udover de daglige ting som jeg lige nævnte..  Så jeg takker nej igen.. øv!



Ingen kommentarer: