torsdag den 19. januar 2012

Så fik jeg mit match med en familie i USA.

Så.. Det havde jeg sgu ikke lige regnet med. Har lige fået "åbnet" min profil for USA's familier i dag omkring kl. 20:00 og VUPTI 21:00 havde jeg et match med en familie. Det tog mig ca. 3 min. at åbne den mail da jeg ikke turde og var alt for spændt, haha. Det blev til en Familien Frank fra Boston, som har 3 døtre på 5 og 8 år. (pigerne på 5 er tvillinger). De er "stolte" af at være en sjov familie som de skriver og de elsker vandreture og være udendørs, tage ud og spise, gå i teather og den slags. Mr. Frank er advokat og Mrs. Frank er hjemmegående husmor.

Jeg vælger at takke nej tak fordi jeg ikke vil arbejde sammen med moderen hver dag. Jeg vil føle mig overvåget og synes ikke det kan være rigtig at hun skal sidde og "kigge" på mig tage sig af hendes børn når hun alligevel ikke har andet at tage sig til. Derudover er 3 børn også lige i overkanten for mig, ønsker mig 1-2 børn i alderen 3-6 år. Nu ved jeg godt at det ikke skal have noget med det at gøre men Boston er nok et af de sidste steder jeg ville bo. Der er 7 timers kørsel til New York og 7 timers flyvetur til den lune del af landet.
Så har ikke fået bare en af de ting jeg ønsker mig.

Men da der bare gik en time på mit første match kan der da ikke gå lang tid før der er en rotte i fællen igen ;-)
Jeg venter SPÆNDT! Nu begynder det sgu at blive virkeligt, føler jeg :-D

Ingen kommentarer: