torsdag den 19. januar 2012

Lykken faldt på et split sekund igen!

Så kommer jeg hjem, tænder computeren går ind på facebook og ser denne FANTASTISKE sætning: "Breaking dawn part 2, might not be the end of Twilight after all". YEEEES og jeg havde overhovedet ikke tålmodighed til at vente de 2 sekunder det tager for min computer at skifte side!! Jeg læser ihærtigt igennem alt det der: Hvis du har et "twiheard" og bare elsker sagaen osv osv osv. så skal du ikke være ked af det fordi:... vent på det.......

Twilight bliver måske lavet til en "TV SERIE"..................  Hvad ****** er det nu for noget?? Den er jeg overhovedet ikke med på! nej nej nej...!! handlingen vil være den samme men ikke de samme skuespillere!? Hvad havde de dog tænkt sig?? MED ALT KÆRLIGHED TIL GUD, LAD DEN SERIE DØ!

Så tror man at SM er ved at skrive en ny bog.. men næ nej.. det er bare nogle pengegrise der satser på at få lidt ud af en "wannabe twilight-serie" ØV siger jeg! Det noget svineri!

jep.. Det var min reaktion på den artikel ;-) haha..
I kan læse om den HER...


Ingen kommentarer: