tirsdag den 31. januar 2012

Synes efterhånden det er svært!

Så var der en rotte i fælden igen! Nyt match til Tascha! .....
En sød familie med to børn, en på 2 og en på 4 og de bor i Washington DC - okay med mig! Så kan jeg lige smutte en tur forbi min gode ven Obama, kender i ham? ;-) Og da jeg nu også er sådan en kæmpe Twilight fan, så er der kun 2 timers kørsel til Forks (byen hvor de filmer og Bella og Edward bor) - det kunne da være helt vildt sjovt at se ;-) Desuden er der også kun 12 timers kørsel til Californien også! Det er jo også et plus! :-D .. Endnu et plus er at familien er halvt dansk! Så de går meget op i at børnene skal lære dansk - hvor svært kan det være at lære nogle dansk ;) ...

Men... ja der kom men'et ;) ... Familien ønsker at deres au pair skal have en tro!? okay hvis folk spørger er jeg da kristen, men jeg går jo på ingen måde op i det og aner intet om emnet?? Gud, Maria, Jesus - Adam og Eva huh? OG så forventer de at jeg heller ikke drikker alkohol.. Meget kan man sige om mig og meget kan jeg leve med - men at jeg ikke må gå ud og få en fyraftens bajer? Deeeeeeeeet er jeg ikke helt med på ;-) ..

Så ja... Synes sgu det begynder at blive lidt svært det her og lidt irriterende at jeg intet kan gøre? Det eneste jeg kan gøre er at skrive til min kontakt person i Sverige. Fortælle at jeg nok ikke lige er den person de leder efter og så kan jeg ellers bare vente på et nyt match og håbe på at den familie rent faktisk matcher med mig...



Ingen kommentarer: