onsdag den 1. februar 2012

Sorry, roder lidt (-:

Jeg begyndte at kede mig over mit design på min blog, så prøver på at finde på noget nyt sjovt og flot - har siddet og brugt næsten 3 timer til næsten ingen verdens nytte!! Elsker min blog, men er godt nok ked af, at jeg valgte at lave den her inde på blogspot! Man kan slet ikke lave lige så mange kreative ting som man kan på en masse andre blog hjemmesider.. Men ja.. det er der jo ikke noget at gøre ved. Men til pointen, min blog kommer ikke til at se særlig godt ud den næste uges tid da jeg kommer til at ændre lidt frem og tilbage i mange ting. Mit "blog-look" lige nu er rent og skær bare en hurtig om redigering da det andet jeg lavede blev noget rod og nu er jeg træt!

Kunne godt tænke mig at have en "sjov" blog med mange farver (men stadig med lidt stil) - istedet for det her ensfarvede og kedelige design...

Have a good night people :-) 

Ingen kommentarer: