tirsdag den 21. februar 2012

Australien!??

Så fik jeg et opkald af min svenske manager ("manager", det lyder meget godt ikke? ;-) haha). Men hun ringede og fortalte mig hvorfor jeg var blevet matchet 3 gange med den samme familie - det var ret irriterende og spild af min tid!..
Men.. Så siger hun: "I've looked at your application and think it is one of the best profiles to our new program in Austalia". Det første jeg sagde var også bare: "what?...."

Men ja.. det er ikke nyt i sverige og tyskland men for Danmarks program er det nyt. Jeg er åbenbart den første dansker hun har spurgt. Men jeg er selvfølgelig ikke tvunget til det. Australien eller USA? .. altså... JEG VED DET DA IKKE? eller jo, USA er jo det jeg altid har drømt om.. Men australien kunne da være fedt? "Min mor: Tascha nej...! Der er alt for mange farlige dyr!! der dør så mange mennesker der nede" hahaha.. Det er lige meget hvor jeg tager hen spørg hun om hvilke "farlige" dyr der er.. Ja.. Tager jeg op mod staten washington er der bjørne i skoven, tager jeg til Florida kan der være krokodiller i baghaven.. ;-) ..

Men nu skal jeg tænke over det og ringe tilbage snart og give svar :-)











Ingen kommentarer: