fredag den 17. februar 2012

Don't do it!

Nu kommer der lidt igen, så hvis du er typen der ikke ser twilight, så bare stop her. Men alle jeg andre skønne Twi-hearts, faldt lige over lidt nyt hot stuff! Har hørt at stephenie meyer har nævnt at hun har haft det i tankerne at skrive en twilight bog nummer 5!! Og nej, snakker ikke om midnight sun som aldrig udkom. Men en hel 5 bog i serien! Selvfølgelig har hun intet lovet men selv film selskabet snakker også om at der skal laves en 5 film så! Hold fast hvor ville jeg og millioner andre bare blive jordens gladeste mennesker! Desværre har jeg også hørt at dejligste robert pattinson siger at han nok ikke vil være med mere :( :( :( ikke fordi han ikke gider men fordi at "edward cullen" jo ikke Bliver ældre og at det til være lidt underligt hvis han pludselig ser så meget ældre ud som han gør i forhold til for 4 år siden hvor 1'eren udkom. Hvilket jeg sagtens godt kan se... men for søren, gør det for fanden alligevel! Hvis han ikke er med, så gider jeg slet ikke at se den og sådan tror jeg også at mange andre vil have det ;)


Ingen kommentarer: