tirsdag den 28. februar 2012

Så skræmmende!

Nu har jeg efterhånden også læst alt om katastrofen med krydstogt skibet costa concordia og der er ret mange synsvinkler og historier omkring hele situationen med kaptajnen og om hvad der gik galt og ikke mindst hele stress perioden med rednings bådene som overhovedet ikke fungeret optimalt. For 100 år siden skete det samme med titanic som havde præcist den samme model til at sænke bådene med. Uhyggeligt at der på 100 år ikke har kunne lave noget bedre! Når men nok om det, ligger og Ser den endelige dokumentar om ulykken, hvor man høre en masse fortælle om hvad der skete præcist, passagerer der fortalte om hvad de gjorde da de fandt ud af at de var fanget inde i skibet osv. Man Ser børn der græder og 1000 vis af mennesker i panik. Alt det for Det virkelig til at løbe koldt ned af ryggen på mig da jeg selv var på præcis samme skib i august. Det virkelig underligt Og uhyggeligt at se billederne og klip fra inde i skibet og så genkende det hele som om det var ens eget værelse. For satan.... ved sket ikke hvad jeg skal sige! Har så ondt af de passagerer der var og Rip. Til dem som døde under hændelsen. Jeg smider lige nogle billeder fra min ferie på skibet ind i morgen. Så kan i kigge lidt hvis i har lyst.

Ingen kommentarer: