onsdag den 22. februar 2012

Bare onsdag..

Jeg er blevet efterladt... Alene hjemme... jeg keeeeeeeeder mig!! :-( Er efterhånden ekspert i at kede mig, nu da jeg har været i meget involveret i den økonomiske krise - og DSB gør det jo ikke ligefrem nemmere for mig at finde på noget at lave, når de bliver ved med at sætte priserne op!! SHIT ON DSB, sorry... Så nu laver jeg ikke andet end at glæde mig til at min nye bærbar forhåbentligt snart kommer ind af døren snart. Det er sgu lidt irriterende når man ikke ved hvilke dag den kommer. Derudover venter jeg også konstant en mail fra Cultural care, hvor der står at jeg har fået et match. Den mail kan komme om 5 min., 6 timer, imorgen eller først om en uge - det er også hamrende irriterende ikke at vide hvornår jeg får sådan en mail.. Men jeg må vel se det fra den positive side af (som jeg er så god til!), Jeg har noget at glæde mig til dagligt, det kan da godt være at jeg blevet død skuffet om aftenen. Men så kan jeg da glæde mig til dagen. Det er så, sådan jeg driver mig selv i den hersens helvede manege hver dag ;-) ..






 

Ingen kommentarer: