tirsdag den 21. februar 2012

Nyt design og ny verden

Så har jeg fået lavet mit design om til hvad jeg vil have. Eller det ikke helt sandt.. Til at starte med ville jeg helst gerne have en farverig blog. Men nu har jeg ombestemt mig (hvilket jeg ret ofte gør) og vil hellere have en enkel og overskueligt blog. Har også lavet min header om til: "Taschas American World.." (Hvis du er ny læser, så er det fordi jeg skal til USA i et år eller to og arbejde). Men blev enig med mig selv om at gøre det allerede nu, da jeg primært kun skriver om hvis der sker noget nyt ang. min afrejse dato og tanker omkring mit "nye amerikanske" liv. Jeg ved også at der er mange andre som står i samme situation som mig, der meget gerne vil læse blogge som omhandler USA - så når de kommer forbi min blog, er de helt sikkert ikke i tvivl om hvad den primært handler om. ;-)


Ingen kommentarer: