onsdag den 7. marts 2012

En genvej, plan B en ny indgangs vinkel

usa.. usa... usa... usa... ååh kom nu..!
Nu er jeg ved at blive godt træt af det her matching process - der er bare ingen familie der passer. Lige pt. er jeg matchet med en familie som har hele 5 børn! EJ, hallo.. giv mig lige en chance!?? en på 2, 5, 9, 11 og 13 år.. jeg gør det simpelthent ikke! Så kunne jeg ligeså godt arbejde i en børnehave.

Så nu prøver jeg at gøre noget selv for at finde en familie! Jeg gør det at jeg kontakter en LCC i usa.
En LCC er en person som har styr på de forskellige Au pairs og host familier i en stat. Det vil sige, at det rent faktisk er en LCC der er den første der ved når en familie mangler en Au pair.
Så jeg har gjort det at jeg har fundet en LCC i Californien igennem en anden pige som skal være au pair. Jeg mailede til hende tidligere og fik allerede svar om at hun meget gerne ville hjælpe mig.
YES! Og så det at alle de familier hun har er KUN i Californien -  der som er der jeg allerhelst vil bo :-D

Så nu håber jeg virkelig at jeg snart har heldet med mig! Er virkelig ved at blive utålmodig..

Ingen kommentarer: