fredag den 9. marts 2012

Mig som vært....

I morgen skal jeg holde afskeds fest for alle mine rigtig søde og dejlige venner. Jeg glæder mig rigtig meget! Men hooold nu kæft hvor er jeg dårlig til at skulle være vært! Jeg er SÅ nervøs og går og tænker over de mest underlige ting.. Har jeg nu husket ditten, har jeg nu husket datten, hvad nu hvis, og hvad nu dit og hvad nu dat! Jeg bliver ved.. Jeg må indrømme at jeg også har lidt IKKE styr på gæstelisten, det ene øjeblik er jeg bange for at der kommer for mange og det andet øjeblik for lidt.. I kan godt høre at det køre skide godt for mig ikke? ;-) haha.. Det eneste jeg har styr på er playlisten. Men hvis jeg ser bort fra alt det jeg ikke har styr på, så glæder jeg mig rigtig meget og er sikker på at det bliver rigtig sjovt! partyy oon!

Som jeg ser det nu bliver vi 34, men synes altid at der er nogen der melder til og fra, så det endelige resultat ved jeg først dagen efter ;-) .. Lokalet er beregnet til 30 mennesker, så det skal nok blive sjovt.. Men det fedeste er klart, at der er bordfodbold - det er da klart bonus, ikk? :-D ..



1 kommentar:

Cecilie Hansen sagde ...

ALT FOR SJOVT BILLEDE. ÅH..