søndag den 17. juni 2012

Så er min første uge i USA ved er være gået og jeg har allerede set og lært så meget! Jeg elsker at bo hos Andrea og Eric! De er bare så søde og betænksomme, de går virkelig op i at jeg har det godt, mangler jeg nu noget, er der noget jeg gerne vil se eller lave i dag - de spørger hele tiden. Små ting som hvilken yogurt vil jeg gerne have eller hvilken the vil jeg helst drikke. Føler mig virkelig velkommen her. Aidan og Owen er bare SÅ søde og de har virkelig noget gode kvalitetter begge to. Den ældste Aidan (10) han kan både spille på klaver, violin, fløjte og guitar. Alt undtagen violinen har han lært sig selv - er dybt imponeret over klaver spillet. Jeg er bestemt ikke ekspert men jeg kan godt høre at vi har et stort talent! Tænk at lære sig selv at spille klaver uden en hjælpe video/youtube eller en lærer? og han har oven i købet adhd - så er dybt imponeret!. Owen den yngste(7) er bare SÅ nuttet men lidt genert - men han går lige bag ved mig hele tiden uden at sige et ord, han er bare så sød. I går spurgte jeg om hvilken film han godt kan lide at se - og så ramsede han ellers bare video titler op og jeg skulle se ALLE hans film (pænt mange).

I går var vi ude og shoppe på en "farmer shop" - en farmer shop, er et udendørs market med boder hvor man kan købe ALT hvad der kan og bliver lavet på en gård. (alt er totalt frisk!) Æg (Chicken og Duck egg's), mælk, kød, grøntsager, pasta (vildt mange forskellige slags) blomster, frugt, kager, brød og meget mere. Det var virkelig hyggeligt og lækre råvare. Senere gik vi ud og spiste frokost på en virkelig god Itailiensk restaurent,  deres cesar salat er amazing! Jeg skulle altså sidde i midten fordi drengene ville begge sidde ved siden af mig og så det sødeste af det hele. Pludselig høre jeg en visken bag ved mig fra Aidan: "I like Tascha". åårh det går altså lige i hjertet!

Den skønneste familie nogensinde :-)

Maden her i huset er i det hele taget bare rigtig god. Køleskabet er fyldt med alverdens frugter, bær og grønsager. Alt hvad der bliver lavet af mad her i huset et lavet fra bunden af. Selv pastaen køber hun frisk på farmer shoppen. F.eks. fik vi i går spinat og rød peberfrugt pasta med alle mulige grøntsager, nødder, parmasan og rødbede salat med feta og pistacie nødder. Det var VIRKELIG lækkert! mums!
Her til morgen har jeg spist jordbær yogurt med friske blåbær, jordbær og fersken, super lækkert! Så maden her i USA behøver skam ikke være friture, ost og hvidt brød ;-).




2 kommentarer:

MichelleIversen sagde ...

så meget jeg skal på sleep-over ved dig ! :D

Taazcha sagde ...

Du er mere end velkommen! :-D haha