mandag den 18. juni 2012

A little bit of Hawaii

Ungerne har gang i en playdate lige nu - Vores nabo har to piger som er på samme alder som Aidan og Owen, så de leger rigtig fint sammen alle 4. Tror de har gang i noget prinser og prinseser leg, kan i hvertfald se at Owen har noget rustnings tøj på og kan høre at en af pigerne råber "Aiidan save me!!" - de er ret hyggelige at høre på. Har været rigtig aktiv i dag faktisk, vi har både været ude og cykle og gået til biblioteket - elsker simpelthen den her lille by, her er SÅ hyggeligt!

Når ja forresten fik jeg igen en sød kommentar fra Aidan og Owen: "Tascha you are already a part of our family now - you'r like me big sister" - Tror vidst ikke jeg kommer til at mangle "love" her ovre :D haha.

I går aftes var vi ude og spise på en Irish pub, der var i alt 14 tv's rundt i lokalet - det var helt vanvittigt. Derefter gik vi hjem og så sad mig og Andrea og snakkede i laaang tid om alt og ingen ting, det var så hyggeligt. Hun spurgte forresten også om jeg ville med en tur til Hawaii i Januar, tja.. hvorfor ikke? ;-) hæhæhæ. Og de vil også gerne vise mig Grand Canyon, så jeg skal nok få set en masse her i the u.s.

Desværre har jeg stadig jetlag, er SÅ træt lige nu og kl. er kun 14:00 her (23:00 i DK) - Håber snart at det går over.



Ingen kommentarer: